lördag 19 februari 2011

sådärja!,byggt min egna beteshink:),funkar!,håller även på med mina första homemade beten:),kommer bli grymt!,första ska vara utan färg:),bild kommer!:D

torsdag 17 februari 2011

onsdag 16 februari 2011


så nu är de klart!,jag byter mot detta spöt!

ambassadeur 5501 cl3

kinetic jerk 6'

jerkar jag får med är

2st pike attack
1 bromanodell
2 buster jerk
1slider
1 zalt z
1 herky jerky
1 belly buster